Založ si blog

Zmeňme Slovensko k lepšiemu

Zasa ma prepadla chuť niečo napísať, niečo čo súvisí s blížiacimi sa voľbami, niečo čo súvisí s ľudskou tragédiou, niečo voči čomu sú ľudia ľahostajní.

Prečítala som si článok muža, ktorý aj napriek obrovskej tragédii sa rozhodol vypovedať a možno jeho gesto mnohým otvorí oči a prestanú byť ľahostajní voči systému, režimu, bezohľadnosti tých ktorí sa stavajú na čelo tejto krajiny len preto aby si oni dokázali že niečo znamenajú a že niečo dokážu.

Všetci by sme si mali uvedomiť že tragédia čo sa stala mladej rodine kde mama 19 dňového dievčatka zomrela v mladom veku len preto, že systém zlyhal, že zdravotníctvo je v troskách je mementom týchto dní a mali by sme sa zamyslieť nad chorobou ktorá pohlcuje tento štát. A choroba niekedy končí smrťou.

Kto je zodpovedný: Všetci sme zodpovední všetci sme vinni. Práve preto, že sme to nechali dôjsť až sem. Všetci nadávame, sme nespokojní, ale jedine my máme silu to zmeniť. Zabrániť tomu, aby sa takéto a podobné tragédie už neopakovali.

Otec malej Haničke  bude opakovať že jej mama chcela zmeniť Slovensko k lepšiemu, ale my jej môžme dokázať, že sú tu ešte slušní ľudia a nedopustia aby sa niečo podobné opakovalo a aby naozaj to Slovensko lepšie bolo. Lebo si to zaslúži ona, zaslúži si to jej mama a koniec koncov aj  jej otec, ktorý dokázal nájsť v sebe silu a na papier napísal svoju spoveď.

Zmobilizujme sily, poďme 5. marca voliť a nedovoľme ďalej ničiť to, čo už je zničené, rozbiť to, čo už je rozbité, rozkrádať to čo už dávno je chudobné. Niečo nám predsa na tom malom Slovensku zostalo a  to je: slušnosť, spolupatričnosť, úcta k životu a zodpovednosť.

Zodpovednosť voči ďalším generáciám.A ešte niečo. Článok Pavla Hardoša som zdieľala na facebooku jeden krát, druhý krát a nikto si ho ani neprečítal. Preto viním z ľahostajnosti nás všetkých. Začne sa nás to týkať len vtedy ak niečo podobné postihne aj nás.

Myslím si, že teraz nastal ten správny čas zmeniť to, čo sa nám nepáči, to, na čo všetci nadávame. Pretože ak to nezmeníme teraz potom nemáme ani morálne ani žiadne iné právo sa sťažovať.  A patrí nám to. Byť len  len ticho trpiacimi otrokmi v okovách mocipánov bez akéhokoľvek nároku.

A smrť mladej ženy sa zaradila naozaj len do štatistík.

A už niet koho žalovať. Všetci sme obvinení.

 

 

 

 

 

A všetko je inak

29.10.2020

Ja nie som ten správny človek ktorý sem píše pravidelne. Som občasník. Anonym jeden z mnohých. Občas ma niečo nahnevá, občas mám pocit bezmocnosti a to je vždy čas, kedy mám chuť niečo napísať, vykričať, povedať. A teraz je ten čas. Hnevá ma veľa vecí. Nemôžem ich ovplyvniť ale aspoň pomenovať. 1. vec ktorá ma trápi. Som onkologický pacient v remisii. Som [...]

Kto nám vnucuje nevraživosť a nenávisť?

23.02.2020

Som už dosť dlho na svete aby som mohla hodnotiť. Nie, nechcem tu písať o tom ako bolo v socializme dobre, alebo niečo podobné, chcem písať o tom, akí sme k sebe zlí, neprajní a podlí. Kto za to môže? Človek je vo svojej podstate veľmi krehký tvor, hráme sa silných, na cinikov a tajne doma plačeme do vankúša. Necháme sa manipulovať médiami, politikmi rozdeľujeme sa na [...]

Znižovanie nezamestnanosti na slovenský spôsob.

15.11.2016

Po dlhšom čase som tu opäť a podelím sa s ostatnými o môj dnešný zážitok. Aj takto sa dajú upraviť čísla. Moja známa, ktorá je dlhodobo nezamestnaná zrazu zistila, že je vyradená z evidencie nezamestnaných a že musí pravdepodobne vrátiť dávku v nezamestnanosti cca 140 EUR/mesiac, pretože ju poberala neoprávnene. Ale začnem pekne po poriadku. Niekedy v mesiaci august [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

maria266

O veku o živnostníkoch o skúsenostiach s pracovnými agentúrami o nezamestnanosti...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 29147x
Priemerná čítanosť článkov: 2915x

Autor blogu

Kategórie