Založ si blog

Kto nám vnucuje nevraživosť a nenávisť?

Som už dosť dlho na svete aby som mohla hodnotiť. Nie, nechcem tu písať o tom ako bolo v socializme dobre, alebo niečo podobné, chcem písať o tom, akí sme k sebe zlí, neprajní a podlí.

Kto za to môže?

Človek je vo svojej podstate veľmi krehký tvor, hráme sa silných, na cinikov a tajne doma plačeme do vankúša. Necháme sa manipulovať médiami, politikmi rozdeľujeme sa na dobrých a na zlých. Dobrí sú tí čo majú moc, peniaze a zlí tí ostatní.

Aké jednoduché,čo? Všetci  tzv. dobrí nám vnucujú svoje názory a my pokiaľ ich neakceptujeme sme nepohodlní. Ale čo je horšie prenášame tieto negatívne pocity aj na svoje okolie, kritizujeme, ohovárame, nadávame na všetko okolo nás.

Stretávam sa vo svojom okolí stále častejšie s negatívnymi postojmi  ľudí na všetko a všetkých okolo. Akobysme všetci zabudli, že nie človek je tvorca toho vetkého. zabúdame že príroda je to, čo nám umožňuje žiť. Zabudli sme na prírodu a ona sa začína hnevať. Hnevať na nás na ľudí. Ukáže nám kto je na zemi pán a kde je jej sila. Ktovie kde je ten bod zlomu?

Ak sa nespamätáme a budeme ju ničiť ďalej len pre svoje vlastné pôžitky nezvratný koniec bude čoskoro.

 

Len taká malá úvaha na dnešný svet.

 

 

A všetko je inak

29.10.2020

Ja nie som ten správny človek ktorý sem píše pravidelne. Som občasník. Anonym jeden z mnohých. Občas ma niečo nahnevá, občas mám pocit bezmocnosti a to je vždy čas, kedy mám chuť niečo napísať, vykričať, povedať. A teraz je ten čas. Hnevá ma veľa vecí. Nemôžem ich ovplyvniť ale aspoň pomenovať. 1. vec ktorá ma trápi. Som onkologický pacient v remisii. Som [...]

Znižovanie nezamestnanosti na slovenský spôsob.

15.11.2016

Po dlhšom čase som tu opäť a podelím sa s ostatnými o môj dnešný zážitok. Aj takto sa dajú upraviť čísla. Moja známa, ktorá je dlhodobo nezamestnaná zrazu zistila, že je vyradená z evidencie nezamestnaných a že musí pravdepodobne vrátiť dávku v nezamestnanosti cca 140 EUR/mesiac, pretože ju poberala neoprávnene. Ale začnem pekne po poriadku. Niekedy v mesiaci august [...]

Zmeňme Slovensko k lepšiemu

02.03.2016

Zasa ma prepadla chuť niečo napísať, niečo čo súvisí s blížiacimi sa voľbami, niečo čo súvisí s ľudskou tragédiou, niečo voči čomu sú ľudia ľahostajní. Prečítala som si článok muža, ktorý aj napriek obrovskej tragédii sa rozhodol vypovedať a možno jeho gesto mnohým otvorí oči a prestanú byť ľahostajní voči systému, režimu, bezohľadnosti tých ktorí sa [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

maria266

O veku o živnostníkoch o skúsenostiach s pracovnými agentúrami o nezamestnanosti...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 29085x
Priemerná čítanosť článkov: 2909x

Autor blogu

Kategórie